empty

Malli LGS Racing

Patentoitua sytytystulppatekniikkaa

  • Täysin aikaisemmasta poikkeava sytytystulpan kärjen muoto
  • Suurempi teho
  • Parempi kiihtyvyys
  • Parempi polttoaineen energian hyödyntäminen
  • Kipinän syntypaikka on syvällä palotilassa
  • Mahdollisimman pitkä kipinä osittaisen pintapurkauksen ansiosta (melkein 3mm)
  • Sytytystulpan runkoon integroidut sivuelektrodit parantavat kärjen jäähdytystä ja varmistavat optimaalisen toiminnan
  • Hopeasta valmistettu keskielektrodi
  • Vaihtoväli katukäytössä 30 000km

Kipinä muodostuu automaattisesti aina paikassa, jossa on syttymiselle optimaalisin ilma/polttoainekoostumus. Kipinäväli ei ole "perinteisen" keskielektrodin osittain peittämä, joten ilma/polttoaineseos voi virrata vapaasti kipinäväliin. Parempi ilma/polttoaineseoksen syttyvyys ja nopeampi liekkirintaman eteneminen erityisesti palamisen alkuvaiheessa johtaa polttoaineen sisältämän energian parempaan hyödyntämiseen. Seurauksena moottorin teho kasvaa, koska moottorin tehollinen keskipaine nousee ja palotapahtumakohtainen vaihtelu pienenee.

Brisk LGS Racing
Brisk LGS Racing

Malli Iridium Racing

  • Iridium on 6x kovempaa ja 8x kestävämpää kuin platina. Sulamispiste on noin 670°C korkeampi kuin platinalla.
  • Viistetty sytytystulpan runko
  • Alhaisempi vaadittava sytytysjännite
  • Optimoitu keskielektrodin halkaisija ja sivuelektrodin muoto
  • Pienempi sivuelektrodin vaikutus liekkirintaman etenemiselle ja parempi ilma/polttoaineseoksen pääsy elektrodien väliin -> lisää tehoa
  • Parempi kyky sytyttää vaikeasti syttyviä polttoaineita
  • Korkean puristuspaineen tuottaviin kilpamoottoreihin (vapaastihengittävät - turboahdetut)
  • Vaihtoväli katukäytössä 40 000km
Brisk Iridium Racing
Brisk Iridium Racing

Malli Turbo Racing

  • Vähentää epätäydellisesti syttyneitä työtahteja
  • Erittäin korkea kestävyys ja luotettavuus
  • Korkea lämmön- ja värinänsietokyky
  • 2 tai 3 progressiivisesti kallistuvaa, sytytystulpan runkoon integroitua sivuelektrodia takaa mahdollisimman hyvän lämmönsiirtymisen
  • Hopeasta valmistettu keskielektrodi
  • Ahdettuihin kilpamoottoreihin ja kestävyysajoon.
Brisk Turbo Racing
Brisk Turbo Racing

Malli Silver Racing

  • Hopea on paras sähkön- ja lämmönjohde
  • Hopeasta valmistettu ohut keskielektrodi
  • Erinomainen polttoaineseoksen sytytyskyky
  • Alhainen sytytysjännite
  • Kilpamoottoreihin ja vaikeasti syttyville polttoaineille
  • L10S sytytystulppa kartingiin ja moottoripyöriin (kuvassa vas.)
Brisk Silver Racing